Goede Doel

De opbrengst van de  SantaRun gaat naar het goede doel. Dit jaar is het goed doel; de Nierstichting en alle verenigingen die 16 of meer lopers mobiliseren. Dit betekent zowel sportieve, culturele, creatieve en andere lokale verenigingen.
De Nierstichting is het nationale goede doel van de Rotary Santa Run. Daarnaast ondersteunt de organisatie graag de lokale verenigingen die veel voor de inwoners van de gemeente organiseren, meestal op vrijwillige basis.
De opbrengst wordt verdeeld onder de verenigingen die minimaal 16 deelnemers werven voor de SantaRun. Zo stimuleert de organisatie de verenigingen om actief deelnemers te werven. Bij het ophalen van het kerstpak bij Huis Tapperij Ten Bos mag u kiezen uit naam van welke vereniging u loopt. De deelnemer hoeft zelf geen lid te zijn van de betreffende vereniging. Dit kunnen dus ook vrienden en familie zijn van leden van een vereniging.
Wees slim! Verhoog de opbrengst van je goede doel door zelf sponsoren te werven. Sponsoring kan door je pakken te laten sponsoren, maar ook door donatie van een los bedrag!